Studiedag

idag har vi studiedag, rätt gött att slippa skolan en dag. skulle ha gått till 4 idag också så det var riktigt bra!:)
fast ja orkade inte sova länge, vaknade vid 9 - 10 nån gång. fast då la ja mig vid 12 då också.

ska med madds till L-Store idag också, vette fan vadhon ska köpa. ;P själv är man fattig så man har inte råd till det. men men.

va ju till kd i lördas med madds å johanna. . köpte 2 toppar, 1 par convers å lite små saker. tror inte att det va nått mer iaf:P
min snälla pappa betalade skorna åt mig, annars skulle ja inte haft råd så, tack pappa!:D

sen när vi kom hem drog jag nästan direkt iväg till sandra å gjorde mig iordning inför byn med de andra flickorna :) sen iväg hem till andreas på förfest. hade kul där :) och sen iväg till byn. va riktigt kul där också. becka va att rolig!:D hahaa.

spelade match i ekshärad i fredas också. gick itne så bra, men vi vann ju. blev 7-4 tror ja.

underbart innan matchen måste ja säga också.  sötnos ;)

imorgon ska vi spela träningsmatch mot munkfors också. fy fan. kommer inte gå bra känns det som. men men, får la se imorrn.

freda den 13 till fredan också. YES! tar skol kort på också. blää. så kommer en viss person hit också. ojojoj. fast i frida tidningen så står det att det är min lyckodag då iaf. får hoppas på det.

ha det bra alla!

// Ida ♣

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vi tar också kort på fredag. Gruppbilden också, som alla ska se! Damn! Hahahaha

Postat av: Madelene

Hello, uppdatering tack! :)

2006-10-31 @ 19:14:00
URL: http://madelenee.blogg.se
Postat av: Madelene

U P P D A T E R A ! ; )

2006-11-02 @ 19:25:20
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback