Tillbaka ..

... till orange saken.. Pär kom hit jämt efter att ja skrev klart inlägget typ, så ja gick ner å fråga han va han tyckte.
Jag: - Passar jag i orange?
Pär: - Faktiskt, så gör du det.

Som ja sa, min bror kan sånna saker ;) haha., Eller han tyckte att ja passa i det iaf å han är ju kille iaf. Sen gick ja å skulle börja sminka mig, då ropa han:

Pär. - Du skulle ha haft en svart grej runt istället för det oranga.

Hah :D Min bror är bra! :D

Skulle ha frågat Älsklingen också, men det glömde ja. Han klaga inte iaf:P Om han är lite tveksam om nått brukar han påpeka det. Som tex. mitt armband som itne han gillar:P Haha. Fast ja använder den lika mycket iaf :) I love it :P



Kommentarer
Postat av: Madelene

Pär är kung, mohaha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback