9 månader

Måste skriva idag att imorrn 6/7 har ja och min Älskling varit ihop i 9 underbara månader!! <3
Den bästa tiden är den tiden med den bästa, min älskade Jonny!!!
Det går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket ja älskar honom. Jag gör ALLT för honom, han är det bästa som finns! Finns ingen underbarare person än han! <3<3
Älskar min Jonny av hela mitt hjärta! Skulle aldrig klara mig eller vilja leva utan honom. Han är den personen som ja vill leva med resten av mitt liv! Jag är sååå kär!! :)


Imorrn får vi se vad vi ska göra, har inte planerat exakt än..:P Men mys blir det iad ;)


Åh!! Vad ja älskar honom!! :D


Ida ♥ Jonny



image73
Skriver det här idag ifall ja inte har tid imorrn! :)


Nu måste ja gå ner å duscha sen i sängen å halvsova tills älsklingen ringer å säger gonatt :)

Ha de bra!!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback