Filmer :)

Nu när Pär flyttar kommer ja ju inte ha några filmer kvar här hemma.. Bara min, typ 3 st, och Jonnys, lite fler fast har ju redan sett dem 100 gånger nu :P Och Pär har ju jävla massa filmer, och alla försvinner nu :( Så vad ska ja kolla på? Man kunde alltid hitta nått där. Visst kna ja ju gå dit å låna, men om det är kvällen orkar man ju inte gå dit.
Så ja har hittat min lösning :)
Har tänkt att köpt den länge men ja har aldrig tagit mig råa å göra det. Men nu när ja har jobbat så mycket och tjänat så bra tror ja att ja ska köpa den, om ja inte ändrar mig senare, men just nu känns det verkligen bra över att köpa den ;)
 Hur länge kommer dte inte att ta å kolla åp den?! :P Så kan man kolla om och om och om igen :P haha. Sen tänkte ja också köpa denna   Äääääääääääälskar den filmen! Vi ska ha den på VHS nånstans, men vart vette fan :P Så ja beställer den också. Den kommer ja beställa iaf, även om ja inte ha rå med den andra .. :)

Sen har ju Madds lite OTH som ja inte har kollat på ;) mohaha,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback