Fotboll?

En liiiiten fågel viskade i mitt öra att några av mina kompisar skulle börja med FOTBOLL!! :P Den lilla fågeln var Madde! :P haha.

Att dom som va intresserade från vårat innebandylag och tjejerna från Ekshärad skulle börja med fotboll! Kan inte smälta det. Är det nån av mig och mina kompisar som KAN ens spela liite? ;) haha. Elak ja är mot er nu.. Men kan ni? :P Dom gångerna vi har spelat åp träningarna verkar det kaos tycker ja :D haha. Men man lär sig väl.
Kommer ihåg när ja spela fotboll, ja va som en yrhöna efter bollen. Ojojoj :D
Kanske skulle börja, vad är det värsta som kan hända? Tror inte att nån är speciellt bra, förutom Gabbe å de :P haha.

Man kanske blir lika duktig som
 han en vacker dag.. Då måste det nog vara en VÄLDIGT vacker dag ;) haha-..

Men om man inte vill eller blir bättre är det ju bara å sluta. Svårare är det ju inte. Fotboll kanske är min sport ;)
Men mamma sa en sak som kan va sant.. Hur ska mitt knä klara av det? Har ju problemas som fan med det redan.. Känner det mycket nu under sommarn när ja itne stått på det på några månader. Men man får väl se:P
Kanske inte ens blir nått?

Aja.. Ska tänka vidare om min fotbollstalang ;)

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback