Idag..

Dagen börja med att ja vaknade senare än planerat och fick skynda mig till jobbet så fort ja bara kunde. Igår hitta ja inte mopednycklarna, idag hitta ja inte mobilen när ja skulle gå. Vad blir det imorrn tro?
Kom typ 5 min försent till jobbet också, men det gjorde inget :)
Va väldigt trött på jobbet idag, men nu är ja piggare. Känns som om ja kommer bli sjuk snart också:( Igår när ja va hemma hos Älsklingen rann näsan hela tiden å ögonen rann .. :S Och imorse va det också jobbigt. Men men.. Hoppas ja inte är sjuk till fredan för då blire EXTRA MYS med Älsklingen! då har vi vart ihop i 9 månader :)♥

Nu har ja inte tid att sitta här längre, ska ner å hoppa i duschen å vänta på att Älsklingen ska ringa, sen drar ja till han :)

Ja har väldens finaste Älskling!!♥ :)



På tal om jobbet igen :P Inger, en som jobbar där min bästis ;) tyckte att ja skulle börja som vikarie där .. :) Haha. Bra att dom gillar mig :P
Så sa Pär att han tyckte att ja skulle ringa till Marie-Louise och säga att ja vill det nu unner sommarn så ja tjänar lite extra pengar :P haha... Se om ja vågar ringa .. :)

Nej, nu måste ja dra ..


Ha de bra!!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback