Klipp klipp

I tisdags klippta ja mig.. Saknar mitt långa hår. Men det var så slitet så det var bäst för det :P




(Mitt hår innan klippningen)



(Efter klippningen)

Blev rätt nöjd med det ändå.. Fast ja känner mig fruktansvärt korthårig nu! Ja har ju lite långt hår än, men det känns inte som så. Känns som ja räknas som kortkorthårig nu..

Malin måste göra slingor på mig snart också, så ja blir riktigt blondie ;) haha ..

Hoppas att håret växer ut lika snabbt som det gjorde sist ;)

Marie (min frisör) tyckte att ja skulle bli hårmodell :) Haha. Alltid kul å höra fina komlimanger :) Tack tack ;)

Aja,,

ha de bra!!

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa.. att klippa håret kan vara en chock efteråt eller heltenkelt befriande^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback