Min å Älsklingens dag :)

Sista dagen på jobbet idag, som planerat iaf. Fast ja kanske får jobba som vekarie om det skulle fattas nån nån gång :D Mer pengar!! Idag va Pär sjuk så ja jobbade istället för han så ja tjänade mer pengar idag, eftersom det inte är kommunjobbspengar då :P YEY ;)
Har varit kul å jobbat i köket, alla har vart så snälla :) Tack för alla fina ord idag ;) haha..

Efter jobbet så åkte ja hem duscha å sånt, höll på å skära av mig fingret också :P

Sen träffa ja min Älsklinge som ja har varit ihop med i 9 månader nu :D<3 Så gick vi hem till han å hade det riktigt myyyyyyyyyys!!! You are the BEST, honey!♥

Imorrn ska ja också vara med min Älskling, får se om han morfar har åkt tillbaka till Skåne så vi kan sova i husvagnen. Men det får vi se imorrn :P


Nu ska ja gå till sängen å kolla på tv, fast det blir nog att ja somnar :P haha

Ha de bra!!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback