Muhähä ;)

Orkar inte skriva nått nu. Så ja gör en lista :)



senaste :

Mat du åt : Smakade en bit av Jonnys smörgås :) 

Resa: Hmm.. Det kommer ja inte ens ihåg! HAHA! Länge sen nån riktig resa:P

Dröm: Kommer inteihåg nån dröm som ja har drömt just nu,, Vilket minne ja har!!;)

Personen du smsade med: Min Älskling :)

Gången du åt en korv: Förra veckan kanske..

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Igår..

Ilska: Hatar alltid pappa, så det är jämt.. 

Kram: Typ en kvart sen men min Älskling :) 

Film du såg: Ööö.. Tror det va "Austin Powers".

Senaste någon frågade dig något: Mamma: - Jaha, va gjorde du då då? (Jag hade blivit hemskickad från Pärs lägenhet :P)

Persons som sov i din säng: Min älskade Jonny :)




Är man lat så är man ;)

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback