MYS

Idag blir det mys hemma hos Älsklingen :) Får se om vi hyr oss en film eller om ja tar med mig nån, eller om vi kör en "tillbaka i tiden-film" å kolla på nån som vi kolla på den första dagen han va här :) Fast då blir det ju att ja tar med film, haha. Smart ja är :P
Men först ska vi ut på stan å kolla på en sak :) Iiiih!
Ska göra mig iorning nu.. Vette fan va ja ska sätta på mig. Ser ut att bli regn när som helst, men det ser ut att va rätt varmt.. Hmm... Kanske tar ett par jeans å nån av ina nya tunikor eller nått. Är rätt sugen på mjukisarna också eftersom vi ska kolla på film å sånt.. :) Men det är jobbigt om det är varmt ute. Får se hur ja gör ;) haha

Älsklingen va såååå himla gullig när vi träffades igår!! I LOVE HIM SO MUCH!!♥
Va riktigt mysigt i bussen igår, körde nästan en sån som vi gjorde när vi kolla på film hemma hos mig första gången. Hångla hela tiden ;) Haha. Såå mysigt! Hoppas han är på lika mycket goshumör som ja är idag .. ;P haha.

Nej, nu måste ja göra mig klar. Han sa att han skulle ringa vid två, han krånglar med sin bil nu. :P Ovanligt. haha.


aja. ha de bra !!

PUSS♥



Mitt hjärta!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback