Festivaler..

Nu medans min nagellack torkar kom ja att tänka på festivaler.. Fan vilken filosof ja va nu då ;)
Nej, men..
Ja hade ju tänkt att hela min sommar skulle typ bestå av festivaler. Ja vann ju en biljett till Arvikafestivalen + att ja tänkte att åka till Peace and Love iår igen.. Va ju så jävla roligt förra året.. 
 Men ja har inte råd att åka nu iår.. Måste köpa biljetten snart ju och det har ja inte pengar till. + att ja ska klippa mig den 26:e och så ska ja ju ha pengar där å leva på också.. Och ja har typ inga pengar kvar av mitt studiebidrag för denna månad. FAN OCKSÅ! Har ju väntat ett år på det här.. Så vill ja inte att mamma å pappa ska betala allt heller..  Eller ja tror inte att dom gör det heller men.. Och Pär åker iväg till Hultsfred till tisdan också.. Fan vad det svir i mig.. Så kan ja inte åka till Arvika för dit ska ingen annan, Pär jobbar då å ingen av mina kompisar vill dit å inte Jonny heller.. Och ja vill ju inte direkt åka med bara Pärs kompisar.. Dom är liiiite för lömska för mig ;) Haha.

Fan att ja inte har sparat pengar till det här. Fan också. Men om ja skulle ha åkt dit så skulle tre arbetsdagar ha försvunnit för mig, å det är ju ganska mycket pengar.. en dag för midsommar å två dagar med festivalen. Men ändå.. Fan också säger ja bara!
Men men.. Är man dum å fattig så är man :P

 Denna snygga Håkan-Tshirt köpte ja förra året när ja va där!  :) Håkan va ju också där då! Så underbart det var att se han!! Han är sååååååå himla BÄST!
Får ju se honom iår iaf, 7 september spelar han i GBG å ja SKA dit! :D''


Aja. NU ska ja krypa ner i sängen å kolla på tv och vänta på att Jonny ska ringa :P

Ha de bra alla å go natt :)

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback