Första lediga dagen

Ja, då är det min första lediga dag av sommarlovet!! Kan det låta härligare?! Första dan, då är dte ju länge kvar till skolan börjar´igen :D

Nu är min Älskling påväg hit också :) YEY!! Å det första han sa som vanligt.. - Duscha när ja kommer? :P haha. Söt han är! :)

Nu syns det verkligen att det är sommar ute!! ÅHH!! Ja är på sånt bra humör nu! Fint väder, Jonny är påväg, det är sommarlov. Det kan knappt bli bättre!!

Fast ja blv väckt av att nån ringde på dörren och knacka. Men ja orkade inte gå ner å öppna. Ja kan inte räkna ut vem det är heller. Hmmm,,
+ att när ja vakna så va mamma inte hemma, det är hon itne nu heller men.. Och ja kunde inte komma på vart hon var. I mitt huvud är det lördag idag. Så ja ringde Jonny så fråga ja han då sa han att hon jobbar väl. SMART ÄLSKLING!:D haha. Ja tänkte aldrig så långt :P Trodde att hon hade försvunnit eller nått..



Igår kväll ringde min älskade broder Pär också. Då va han på Korn, gissa om ja va AVIS?! :P Han sa att han skulle ringa sen.. Men det gjorde han ´ju aldrig :P

Men men. Nu ska ja gå ner å borsta tänderna innan älsklingen kommer :)


Ha de bra!

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback