Gårdagen

Börja med att ja å älsklingen var i typ "Hagfors centrum" sen gick vi hem till han för det var nog grilldags snart.. Han gick, ja hade moppen :D Haha ;)
När vi kom hem till han kom vi perfekt till maten, inte försent å itne för tidigt :) haha.
Fick träffa Kristian, Susanne (hans fru), Isabelle och Desirée (deras dottrar). Hör å höpnas, ja va inte så blyg! Haha :) Eller visst, ja sa inte många ord med. Ja satt inte utan å göra en min, skratta å sånt iaf, å svara med lite långre svar på deras frågor. Inte bara "Ja" eller "Nej" :)
Väldigt go mat var det iaf :) Fast ja kände mig som en snorunge när ja åt så lite jämfört med dom andra, blev ju mätt fort :P haha :)
Efter maten gick ja å Jonny ut på en liten "promenad" :D hahaha! Ojoj.. Jaa.... :)
När vi kom tillbaka så fick vi fika. Så satt vi å prata och sånt.. Eller dom prata ;) haha. Kände mig väldigt vuxen när vi satt där alla vuxna bara ;)
Sen åkte Ja, Jonny, Fredrik, Kristian, Susanne, Isabelle å Desirée till "Filmis". Kristian å barnen åkte i "Raggarbilen" ;) Vi andra åkte i Kristians bil. Väldigt fin bil tyckte ja. Skulle vilja ha en sån :)
När vi kom tillbaka från det så fika vi typ ännu en gång. Grillade bananer som man skulle stoppa in choklad i och glass :) Ja har ju "vissa" minnen som kommer upp när man säger "stekt banan" ;) Haha. Gör inte ni cokså det Girls ;)
Och efter vi hade ätit det där så skulle vi kolla på film, nått om World Trade Center. Börja kolla på den tp 20 över 10 och filmen var 2 timmar och 10 min :)
Filmen var väl bra, men rätt dryg. Hände inte speciellt mycket. Eller det handlade om två personer bara. Kunde ha hänt lite mer grejer.. Men men :P
Sen åkte ja hem typ halv 1. Fick låna mig två goa tröjor av älsklingen, annars skulle ja ha frusit ihjäl..  Ja tänkte bara ha en tröja men det fick ja inte:P Han tryckte på mig en till:P Han sa att han inte kunde låta mig åka om han visste att ja fryste :P Så söt då :)


Det var min gårdag :)

Nu ska ja städa mitt rum, är inte städat på väääääldigt länge..

Men men:P

Ha de bra!


PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Gila

tss.. Ursäkta MINA stekta bananer.. Dom UPPSKATTAS iaf HEMMA, tillskillnad från er bortskämda sorvalpar;) HAHA..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback