Måndag

Min dag

Idag är det då måndag.. Hade spanska första timmen, fick piroger :P haha. Och godis :) SÅ hade vi fråge saker å sen ett låtteri. Och jag vann!:D haha, på nummer 6 ;) Vann nått anteckningsblock eller nått. Kanske visa bild på den sen :) haha :)
Sen trodde vi att vi skulle få reda på nationellaprovet i matte, men icke. Fick reda hur vi typ ligger i betygen. Mitt va inte riktigt klart än, beror på hur nationella gick, men det gick ju åt skogen så ja vet nog va ja får för betyg. Men men.
Sen sluta alla andra vid typ 11 kanske, fast dom åt först. Men ja, Elina å Elinor fick lov å stanna. SKulle göra provet i naturkunskap som vi inte hade gjort än..
Träna hur mycket å länge som helst på det. Men det va svårt ändå. Fan va svårt det va:P
Sen sluta ja äntligen! haha,.

Gick hem å ringde Jonny å hörde om vi skulle dra å bada. Å det ville han =) Fast han hade ingen hjälm, han kunde inte låna Nils, så ja hörde med Malin, å vi fick låna hennes:) Tack Malin! ♥ :) Åkte å hämta honom vid posten så tog han min hjälm å ja malins ;) Om du har lust å veta vem som hade din malin ;)
Såg Hans som är lärare i naturkunskap, så ja fick reda på att ja fick G, nöjd med det faktiskt :P
Aja

Drog till hydro å bla bla bla :P Ja fick bensin på foten kom ja på ;P
Hem till Jonny å hämta grejer, sen hem till min kusin Camilla å hennes kille å våldgästa dom, vette fan va dom gjorde när vi kom ;) haha!
Fråga om dom ville med, Cam ville med iaf. Pirre skulel fick sin mamas bil så han blev inte med.. Ja, Jonny å Cam drog till Linda å Robban.. Linda ville också med.

Drog till nått ställe som ja aldrig vart på förut, lite jobbig botten men.. Det gick väl. Första gången ja bada med Jonny ute också :) haha, liiite känslig va han att, man ja va faktiskt imponerad ;)

Sen hem tillbaka till Linda å Robban, dit kom också Pirre sen.. Så satt vi där å umgicks å prata å sånt..

Hoppas på fest där nån dag ;) haha. Dom satte ju upp Partytältet så..:)
 
Efter ett tag drog ja å Jonny hem. Eller vi stanna på ett ställe påväg hem å fika. Riktigt MYS! Älsklingen börjar bli riktigt romantisk ju ;) Min älskling är den BÄSTA! ♥

Sen visa han mig vart han hade bott, som ja redan visste men:P

Sen åkte vi hem till han ett tag. Satt där ett tag å sånt.. Å åt :P haha.

Sen drog ja hem :P

That was my day ;)

Mycket å läsa men.. mohaha ;)

Ha de bra!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback