Midsommar helgen

Har egentligen jääätte mycket att skirva om, men ja skriver bara om helgen :)
Skriver om annat när ja har lust å tid .. :P

Har ju jobbat hela veckan å vart dödstrött när ja har kommit hem, fan va jobbigtdet har varit.. Men men.. I torsdags fick jag helg, vilket var vääääääääldigt gött!!
Efter jobbet gick ja å mötte Älsklingen som va påväg mot mitt jobb så vi skulle gå hem till mig.
Hade det riktigt mysigt den dagen, heelt  UNDERBART! På kvällen kollade vi på film och åt chips å dipp ;D Och under filmen somnade ja, haha:P Ingen av oss tyckte att det va bra heller men ..

Igår var det ju väldigt fint väder på midsommar å alla, eller inte .. Fan va trisst. Kändes inte alls som midsommar.. :/
Va meningen att ja å Jonny skulle med Gittan, Janne, Fredrik å andra folk å paddla kanot å grilla å andra saker, men så blev det ju inte. Regna å kallt, nej tack;) Så vi stanna hemma hos mig + att ja mådde illa som fan igår, halva dagen iaf.. Direkt efter att ja drack eller åt nåått så mådde ja skit. Men det gicköver efter ett tag.. Va också meningen att ja älsklingen å mamma skulle grilla å sånt. Men det blev aldrig att vi grilla, det va ju så dåligt väder. Så vi stannade hemma så hon inte skulle behöva grilla själv, men det blev ju inget ändå.. Men men.. Och igår hade ja å älsklingen också det riktigt mysigt med film och sånt :)

Idag harvi cokså haft det underbart, 3 perfekta dagar på rad :D

Fast det hände en jävligt PINSAM sak iaf. Åh herre GUD!! Fan va pinsamt.. Shit asså:P  Men ärligt så va det hemskt! Okej, dom andra gångerna, men inte denna!!!! :P haha.. Men men :P

Efter att ja å mamma skjutsa hem älsklingen åkte ja å mamma till styrkan å träna lite  :) Gött..

Sen lite senare kom Älsklingen å Fredrik å hämta mig så drog vi till filmis å hyrde film å sen hem till Fredrik å kolla på den.. kommer inte ihåg va den hette nu men.. + att man inte fatta ett skit va den handla om. :D haha. Varken ja, Jonny eller Fredrik fatta :P Sen var det dags attt åka hem igen, Fredrik skulle skjutsa folk till Baster..
Så Jonny gick hem (de bor rätt nära varann:P) Och Fredrik skjutsa hem mig SJÄLV! Ja åkte med han själv, och ja vågade! Haha. Inte dåligt gjort av mig:P Är riktigt impad av mig själv, det var jag som börja å prata i bilen också. Sen flöt det på som fan å vi prata på, haha. Ja har blivit riktigt duktig nu ju :D Nu borde han inte tro att ja är en riktig blygis som ja har verkat förut ;) haha..'

Nej, nu ska ja kolla på tv eller nått, sova snart.. Höll på å somna när vi kollade på filmen:) Hehe..
 

♥ JAG ÄLSKAR MIN JONNY MEST AV ALLT

Ha de bra

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback