Min dag

Började med skolan, hade först svenska sen idrott som vi spela brännboll på, tack gode Gud för att inte Malin fick ha sin lektion ;) Va ju jobbigt vart med brännboll  bara, va skulle det inte va om hon skulle haft sin styrka/kondition? :P  Ja skulle vart DÖD:P Sorry Malin, men ja är glad över att du inte fick ha :) Sen hade vi spanska å vi fick reda på hur provet gick.. Ja trodde ju helt klart att ja skulle få IG, men ja klara mig att!! :D haha :)
Sista lektionen hade vi historia.. Fick reda på betyg å sånt bara, sen sluta vi. Hör å häpnas, Hans släppte oss en halvtimme innan vi egentligen sluta :O

Kl. halv fem va ja å mamma till styrkan å fixa så vi ska börja där. Mohaha! :)
¨
Sen hämta vi upp Jonny å åkte hem till mig! :)

Min Jonny är GOAST i hela världen! SÅ SÖT! :)
haha :)

Sen va vi här ett tag.

Vid typ nio åkte vi till hans bil å fixa nått på den.. Kan inte stava till det :) Men ja hjälpte till iaf, börjar bli riktigt duktig nu med bilar ;) Jonny är stolt över mig, säger vi iaf ;)


Imorrn ska vi till E-bäckstjärn å hålla på med saker.. Testa saker å skit. Drygt tror ja att det kommer bli men.. Får ingen sovmorgon som vi egentligen ska ha!!! Fan.. men men..


Nu ska ja måla mina naglar, haha. Kul å veta va? ;)
Börjar äntligen få lite längre så bäst att måla dom så dom inte går av..


Ha de bra!!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback