Pälski :)

Idag kom min älskling till mig :) YEY!!

Fast innan det städade jag mitt rum, dammtorkat överallt så sånt. Vart riktig duktig idag ;)
Hade bara kvar å torka golvet när älsklingen kom.

Tycker att det är rätt passande nu att ja ska sommarjobba i ett kök. Har lagat mat idag också ;) haha. Värsta kocken nu ju ;)



Haft det riktigt myyyys idag med älsklinge med, nyrent i sängen å ny duschad kille, kan det bli bättre? ;) haha.

Imorrn efter ja har jobbat kommer han också till mig :) Weej! Han ska möta upp mig när ja slutar imorrn..

Känner verkligen inte för att jobba imorrn. Ja vill SOVA! Fan va surt det blir å gå upp å jobba kl 7 på morgonen när älsklingen sover här till veckan och han inte jobbar.. Han börjar inte förrens nästa vecka. Men då jobbar inte ja när han gör de ;) Mohaha..

Aja..

Va på kalas hos Erika idag också :) Riktigt skoj!! Fast ja skriver om det imorrn. Måste sova nu så ja orkar upp imorrn. Ojojoj, min kropp är inte gjord till att gå upp så tidigt.. Men men. Välkommen in i det verkliga livet, Ida ;)

Ha de bra

Natti natti!!


PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback