Pumpa muskler ;)

Nu har ja äntligen vaknat till liv ;) Somna jämt innan 4 å vakna halv 7, riktigt najs ;) Visste att ja va trött, men inte såå trött.

När Malin har ätit ska vi dra iväg till stykan å pumpa muskler ;) mohaha. Blir första gången ja är dit efter att ja blev medlem. Hade å vara där som elevensval i 9:an eller nått. Ja tror ja tyckte att det va lite små tråkigt då, hoppas att ja tycker att det är roligare nu ;) Det tror ja nog..

Vet inte vad ja sak sätta på mig. Känns itne direkt som man ska ha sstor t-shirt å fotbollsstrumpor där.. Passa bättre med typ halvlånga byxor å nått linne. Men ja har inget av dom :P Eller linnen har ja ju, men det sportlinnen. Går kanske ha vanliga? ;)
Hade tänkt mig en sån topp
 eller nått sånt här .. (Från H&M)Men har ju sånna linnen som den sista iaf.
Hitta å orkade inte kolla efter några byxor som ja hade tänkt mig. Vanliga shorts går ju bra iaf.

Nej, nu ska ja börja gööra mig lite iordning..

Ha de bra!

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Johan

Du e sjukt najs

2008-01-31 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback