Shopping :D

Ja, det är ju rea överallt nu som det veeeeeeeeeeeerkligen går att njuta av!
Ja å mammi va iväg till L-Store och Norbergs å kollade lite. Hitta lite saker på L-Store, men ja köpte aldrig nått. Men på Norbergs fyndade ja att ;) Brukar vara tvärtom annars :P

 Vit blend she som kostade bara 99 :- nu.. Har kostat 199:- Vet bara inte hur ja ska göra med uringningen.. Är rätt öppen under där vid rosetten. Men men.. Älskar den ;D

 Mörka M.A.P.P jeans som kosta 275:- Har kostat 499:- Ja är nöööööööjd :D

 Vita ICHI jeans för 150:- Och har kostat 349:-..

Är nöjd med mina inköp idag.

Köpte två ramar också      och lite naturgodis :)

Märks att ja har fått money idag ;)

Mena köpa ett par svarta jeans också, fast dom va rätt mcyket förstora så ja är rädd för att dom ska bli "pösiga" direkt. Men Malin sa en smart sak, prova å köra dom i 60så dom blir mindre. Går att prova iaf. Kostade bara 100:- så ja förlorar inget, ett kontantkort bara. Drar nog dit det första jag gör imorrn ;)
Det va typ 4 stl till nästa mindre, å dom va liiiite tajta..
Men men :P

Nu ska ja göra mig helt klar sen ut med mina vänninor ;D Va länge sen nu..

Saknar min Jonny också :/

Ha de bra!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback