Shopping

Yey!! :D Älslingen ringde typ nyss å fråga om ja vill med han, Janne å Gittan till Karlstad till söndan! JAAAA, skrek jag :D haha . Janne å Gittan skulle dit på nått möte eller nått så vi kunde springa i affärer å gå på bio :) JAA!! Haha,. Men bio.. Ja vill bara springa i affärer. Men det vill inte Jonny så vi får dela på dagen ;) Fast det va han som sa gå i affärer, så det llät ju bra! :)

Men nu vardet ju det här med pengar.. Hur mycket pengar har ja kvar av studiebidraget som ja kan shoppa för? ööö.. typ 0 kr.. haha :)
Men resan dit kostar ju inget när vi åker med dom, så det är ju bra! haha :)

Behöver verkligen köpa mig MYCKET sommarkläder.. Har inga sommarkläder nästan.. Väldigt tråkigt att inte kunna variera så mycket.. Och skor. Skulle behöva massa skor, höga och låga..
Men då va vi tillbaka till ekonomin igen. Men mamma kanske är snäll å ger mig någon lapp ;)

Nej, nu ska ja gå in till min broder å se om han har lust å kolla på nån film.. Låter som han spelar guitar hero just nu..


Sen blir det läggdags.

Natti natti!

Ha de bra!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback