Tråk-Söndag

Söndagar är iaf tråkigaste veckodagen. Blir nästan aldrig att man gör nått då.. Har bara tråååkigt..

Men men..

Imorrn blire att jobba också, tråååkigt :P Tror inte att ja börjar halv 7 ändå, då får ja ju sluta tidigare, men ja ska ju ändå inte göra nått speciellt när ja kommer hem. Inte vad ja vet iaf. Och älsklingen börjar ju också jobba imorrn, så han kan inte möta upp mig.. Då sover ja nog den lilla halvtimmen extra. Men det är gött å komma hem också, och min "handledare" går ju hem kvart över 3.. Hmm... Får se hur ja gör..

Jaja..

Idag har ja nästan vatr datanörd hela dagen. Eller ja vakna 20 i 2 :D haha., Gött. Eller vakna å vakna. En VISS person ringde å väckte mig ;)

Så har ja å mammi vart jätte duktiga idag också å vart till styrkan å tränat lite :)


Får se om ja å älsklingen drar iväg till Sunnemo till helgen också, skulle va väldigt mysigt. Men det kanske är liiite förtidigt att planera nu. Eller inte att planera med att tro att det bli så :P Men det lät på han att han skulle tycka att det va jätte kul iaf :)

Älsklingen ringde nyss också, Gud va ja saknar honom!! Känns som det var jätte länge sen ja såg honom, men det va igår.
Imorrn efter ja har slutat ska ja cykla iväg å öta honom från hans jobb :) YEY! Får va med min älskling imorrn ändå :D

Jaja.. Nu ska ja ner och duscha sen krypa ner i min säng å sova :) Fast utan Jonny :( Pöpö..

Natti natti!

Ha de bra!

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback