Lista

Fullständiga namn: Ida

Fördelsedag: 3 Mars 

Familj: Mamma, storebror Pär å pappa 

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blå

Skostorlek: 38

Bästa vännina: Jadu.. Svår fråga. Alla är lika BRA! :D 

Civilstånd: Upptagen.. Har ju min älskade Jonny!

Längsta förhållandet: 7 ½ månad, fast håller ju på än å hoppas att det är föralltid :) 

Senaste kyssen: Igår, med Jonny då :)

Shoppar mest gör jag på: H&M, Gina tricot, Vero moda.

Någon piercing eller tatuering?: Nepp, eller i öronen ;)

Hur många skor har du?:  Rätt många, fast ja använder inte många av dom.

Hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad?:  Olika.

Hur många byxor har du?:  Orkar inte räkna..

Dyraste plagget?:  Inte en aning.


Personliga favvisar


Färg:
  Röd.

Maträtt: Tacos, Pizza, Kinamat m.m :P

Tjejnamn: Inget speciellt ...

Killnamn:  Jonny ;) 

Ämne i skolan: Inget!

Klädesplagg: Jeans å topp 

Sport: Spela -  Innebandy, Kolla på - Hockey.

Grupp: Bra fråga :P

Kvinnlig artist: Vet inte faktiskt..

Manlig artist: HÅKAN HELLSTRÖM!! 

Uttryck: HAHA! ;)

Har jag någonsin?


Snusat
: Japp, fast ja blir så dålig av det jämt ;P 

Druckit: Yes 

Flugit utomlands: Nope

Brutit mot lagen: Ja. 

Fått dig själv att kräkas: Jao.. ? 

Badat naken: Ja

Börja gråta för att få som du vill: Japp :D 

Sport jag aktiverar mig med: Innebandy

Tar du droger: Nej.

Schampo jag använder: Vo5.

Vad är du mest rädd för?: Spindlar, döde, bli lämnad. 

Jag lyssnar på i min ipod: Väldigt olika i den;) 

Senaste sms: Från Becka :) 

Vart vill du gifta dig?: Vet inte.. 

Hur många msn kontakter har du?:  typ 150 kanske..


Snabbisar


Choklad eller sega skummisar
- Choklad!

Tåg eller flyg - Tåg, antar ja.. Har aldrig flugit så ;) Eller bara ett litet plan på Kllot ;) 

Guld eller silver - Kan inte välja :P

Hemma kväll eller bio - Hemmakväll.

VHS eller dvd - Dvd

Torrt eller blött - Torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback