Prov prov prov å åter prov!

Ja hatar vårterminen i skolan! Det är alltid så stressigt då, alltid så mycket å göra å alla dumma lärare lägger alla prov samtidigt! Kan dom inte planera tillsammans?!
Ja vet att ja tjatar mycket om skolan nu, men det är min fritid nu för tiden.. Så här jobbigt å stressigt va det i slutet av 9:an också kommer ja ihåg. Fast ja får ju skylla mig själv lite att ja inte gör klart saker.. Men så mycket har ja inte som ja ligger efter med nu, bara en historia uppsats som ska va 1-2 sidor. Fast ja hitta en halvgjord på daotrn i skolan som ja inte trodde att ja hade gjort så mycket på. Men det hade ja :)
Och den här spanskan också, egentligen är det inte så svårt för det mesta kan man ju, eller nån stans långt inne i huvet så vet man det.. Men ja kommer få hjärnsläpp imorrn. Skulle träna på provet hela dan hade ja tänkt mig, men blev det så? Nej! Ida å träna på prov går inte ihop. Fanns ju så mycket bra att se på tvn + att ja va med mamma å handla, I drive!! :D haha. Och snart börjat Project Runway sen är det Pussycat dolls som ja ska se, så där försvinner 2 timmar.. Men ja är van å va uppe om nätterna å träna på prov.
Fast det har blivit mindre med sånt än va ja gjorde i 9:an. Då sov ja ofta bara några timmar om nätterna.


Helgen närmar sig iaf. Härligt med helg!! Tillbringa den med min Älskling! å hans bror då :P

Till onsdan, om en vecka, har vi vart ihop i 8 månader! :) Då blire extra MYS!

I'm soooooo in love!!!!!!!!!


Nej, nu ska ja träna på spanskan innan Project runway börjar..

Ha de bra alla! :)

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback