Bonnbränna

Har nyss kommit in nu, har vart ute på stan å stekt i solen ;)

Vif halv 1 tiden drog jag, Malin å Madde till kaffestugan å köpte oss mjukglass. Sen satt vi där ett tag och prata å sånt. Sen kolla vi lite i affärer å ja beställde tid till min balfrisyr, tar studenten nästa år :P
Efter ett tag var vi hungriga å drog till Tele å köpte oss baguetter. Sen ut i solen igen :) Riktigt härligt.

Jag, Ida Säker, har till och med fått mig en bonnbränna. Hahaha. Hur kunde detta hända mig?! Ja som har skitsvårt för att få färg :P Det är mest på vänsterarmen. Skitfult är det också. Trodde inte att ja skulle få färg idag. Mne men :P

Nu ska ja läsa lite i körkortboken tror jag.




Hur kunde detta hända mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback