Det är fan inte sant!!

image223


Ja tror att ja börjar bli FÖRKYLD!! Detta får bara inte hända, inte nu. Ska ju å spela kvartsfinal i Göteborg till onsdan med skollaget och ja är enda målvakten, eller vi kanske har en reserv men ja tror itne det. Är rädd för att ja ska få feber också, känner mig lite hängig just nu. Så ja riskerar inte att gå ner på träningen så ja blir sämre.. Fan också!

Ja måste verkligen va på topp till onsdan ju. Bäst att ja går å lägger mig i min varma goa säng å kollar på lite mer OC så kanske det blir bättre ;)


Kände ju inget förut när ja träna. Jävla skit!

Får se hur ja känner mig imorrn, kanske måste stanna hemma från skolan så ja inte förvärrar det. Ja skulle ju inte ha stannat hemma från skolan om det inte var kvartsfinalen, så ni inte tror att jag är någon vekling ;) haha..

Nej, dags att krypa ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback