Glädje shopping!

Efter uppskrivningen drog vi ut å shoppa. Sååå härligt! Haha. Har verkligen vart en perfekt dag idag! Inget har vart fel. Eller lite mer pengar skulle väl ha vart roligt men ja klagar inte på det för ja fick saker som ja ville ha ändå så ja är nöjd.

Ja köpte:
 
                      


Jacka, klänning å shorts från H&M, halva priset :D Och stickad tröja från Gina och tre par skor från Skopunkten. Fast skorna betala mamma :) Tack mami!
Så köpte ja lite smink och å hårsoddar + lite smågrejs på Ikea.



Ja är så nöjd med mina köp å ja verkligen älskar jackan :) haha.


Nej, nu måste ja packa inför Mora. Undra va man ska ha med såg för kläder.. Brukar ta med mig allt förmcyket och använder typ bara mjukis eller nått. haha. Och ja kan ju inte bryta trenden iår heller ;)


Nej, nu ska ja dra.


Ha de bra!


Natti!

Kommentarer
Postat av: erika

tack min vän:)

2008-10-13 @ 17:45:31
Postat av: Erika

Du är att för go du!:)

Däsamma min vän:)

2008-10-16 @ 14:55:19
Postat av: Sofie

fina kläder :)

Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Om du inte redan deltar i min tävling, så tycker jag att du ska göra det. Du kan vinna en jättesnygg laptopväska här:

http://junitjejen.se/2008/december/vinn-en-laptopvaska.aspx

Om du inte har någon laptop, så passar ändå väskan till att ta med till skolan eller jobbet.

Hoppas du deltar!

2008-12-10 @ 06:36:50
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Madelene

När ska du börja blogga igen då? :P

2009-08-27 @ 00:27:19
URL: http://madelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback