Jobbigt att komma upp..

Klockan är 20 över 12 och jag är vaken än. Ja borde sova nu å ha gjort det ett bra tag. Imorrn är enda dagen under veckan som ja inte har sovmorgon ju eller ja har ju inte på fredagar heller kom ja på. Men iaf, borde sova nu. Ska duscha innan ja ska sova också. Ojojoj, av svårt det kommer att bli att gå upp imorrn.


Blir långdag imorrn också, efter skolan ska vi iväg på nån teater i Karlstad. Detta blir jobbigt det. Men ja har bara mig själv att skylla. Eller en till kanske som fått mig att stanna uppe. mohahaha


Nej, ska nog dra mig ner till duschen nu. Har läst på medicinen nu iaf men får se hur det går imorrn. Körkortet kommer i första hand ;)


Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback