Lätt lurad!

image202



Glömde bort att skiva i förra inlägget. Ja skrev ju att man ska tänka en gång extra idag.. Ja, det har ju gått jättebra för mig, eller inte. Haha.
Har redan blivit lurade två gånger idag men det har vart lugnt än så länge. Det är ingen annan som har försökt så ja har misslyckats med båda. haha.

Pär lurade mig imorse att dom sa på nyhetsmorgon att Håkan skulle komma till Karlstad den 16 maj. Och gissa om jag blev glad?! Ja skutta runt på mitt rum å sjöng Håkan låtar och planerade resan. Så svara ja till honom att vi skulle åka dit. Sen drog ja iväg till skolan och hade idrott sen såg ja på mobilen att ja fått ett sms från Pär som det stod "April april!" Tack så mycket Pär ... Ja blev ledsen. Fan va ja såg fram emot det å trodde på det.

Jävla första april ..



Okej, ja måste också erkänna.. Jag är lättlurad.


Måste komma på nått riktigt bra att lura nån annan med också ;) mohaha

Kommentarer
Postat av: Madelene

Mohahaha! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback