Tur i oturen..

image214


Ja skrev ju ett inlägg höromdan om mitt horoskop. Och fan va ja hatar horoskop! Ibland stämmer det så himla bra så man blir rädd. Som oktober -06, då skulle mitt ex sova hos mig för första gången fredag den 13:e och då läste ja i nån tidining (tror det var frida) att det var min tur dag. Och visst va den dan underbar! Så det stämmde jävligt bra och ja har haft många andra gånger som det har stämmt in på himla bra,.


Tillbaka till det sista ja skrev in här i bloggen, horoskopet alltså. Då stod det "Bästa chansen: Oxe, Våg, Vattuman." Och datumgrejen var 3, 4/4. Den 4:e fick ja ett samtal som värmde och den som ringde va inget annat än just vattuman. Läskigt, eller hur?


Fast det försvann lika fort som det kom tillbaka verkar det som. Inte hört nått idag. Var nog bäst så ändå. Men men..

Fick lov å skriva detta för det var så äckligt.



Nu ska ja lägga mig i sängen å läsa i körkortsboken :)


Uppskrivningen kommer nämnare och närmare .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback