I'm lovin´ it

Började min dag idag redan klockan 8 imorse, eller kvart i sju gick jag upp för att duscha å ha mig.
Hade körlektion med körskolan kl 8. Gick fin fint :)
Direkt efter det drog jag, Madde å Malin till Karlstad!
Och jag var Dj i bilen. mohaha

Eftersom jag är en fattig student så kunde ja inte köpa mycket alls :/ Blev bara en tröja å en t-shirt som en kjol satt fast på eller hur man ska beskriva den från Gina och en ny plånbok eftersom min inte går att stänga..
Har bara 400 kvar nu och fick pengar idag, inte bra. Jag som ska göra så mycket denna månad.. Men men.

Fast är ju nöjd med det ja köpte, fast ja skulle ha velat handlat mer!

Så åt vi ju på donken, x2 haha :D I lovin' it




jajaja..

sitter här nu å är uttråkad å sleten. och funderar på vart vi ska vara imorrn.

Ser fram emot morgondagen :)


Aja..

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback