så synd om mig!

Sitter här framför datorn å tycker jätte synd om mig själv..

Ja vill ju också till Byn! Och vi som skulle fira Johanna B idag å grejer, så får inte ja va med :/ Inte ofta vi i klassen hittar på nått, måste bli oftare. Och hemma hos Madde är alla mina änglar tror ja, utom Malin då som är hos Johanna B. Fast ni i klassen är också underbara :)


Fan va lett ja är!! FAN att det ska hålla på å smitta så länge efter sista gången man spydde. Mår ju bra nu! Bra nog för att kunna dricka min älskling 
 iaf ..  ;)


Snart tänker ja att dom drar iväg till Byn.. Fast det får bli party för mig till helgen istället, hoppas ja iaf ..


Bara för att ja är party sugen lägger ja in en bild på mig själv, från marken -07, efter några drinkar ;)

image158


Nej, nu ska ja fortsätta sörja detta. Visst, detta låter kanske lite fjortis men ja vill också festa å ha kul med mina kompisar.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madelene

ojojoj, här var man het på gröten ;).
fylleinlägg, då skriver man lite hur som helst. men såklart saknade jag dig också! :D

Postat av: Madelene

NÖJD NU?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2008-02-11 @ 15:47:12
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback