Kom på att ja måste skriva en sak till så det inte blir några konstigheter.


Jag och Jonny är inte ihop längre. Är typ 2 månader sen det tog slut och vi var ihop i lite mer än 1 år.
Men ja känner att ja inte vill tabort inläggen om han eftersom ja tycker att det kan vara kul å ha kvar dom och läsa dom nån gång kanske och minnas det roliga vi också hade, tror inte att ja har skrivit om allt kaos.. Men men..

Måste också tillägga att ja har kommit över honom och ja sittar absolut inte och gråter över honom, längre. Visst att det känns lite små tufft nu när ja skriver om det, men ja är mycket gladare nu och ja vet att det var det bäst det som hände, fast han var det bästa som hade hänt mig. Men ändå så var han itne rätt för mig. Han gjorde mig mer besviken och ledsen på slutet än vad han gjorde mig glad.

Hatar honom för att han inte kunde avsluta det hela på ett bra sätt! Men men.. Ja kommer alltid att bry mig om honom, på nått sätt..


Aja... Skit samma.




Nu är det ett nytt år med nya möjligheter och det kan knappast bli ett sämre år än 2007 iaf. Och  2006 var det bästa året EVER!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Nytt år, nya möjligheter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback