God morgon

Har nyss vaknat, var typ 15 min sen nu men ändå :P

Smörjde ju in mig med brun utan sol igår och ja var inte alls noga med hur ja smörjde in det för ja trodde inte att ja skulle se resultat förrens typ 5 gånger som det står men det blev att resultat efter första, iaf på mig. haha. Ja är nog ovanligt ljus i huden också, äkta svensk ;)
Det syns där ja har slarvat så ja vet inte om ja ska våga fortsätta med den :P haha. Tänkte ja skulle prova en gång till så det kanske blir mer tillrättat, bara ja itne blir FÖR brun. haha.


Idag får ja se vad som händer. Var iaf tal på att ja å chicksen skulle ut å äta eller nått, får la se :P


Haha. Nu hitta ja ännu mer slarv på kroppen, oh my god! aja.. skit samma :P


Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild isåfall :). Bra blogg du har förresten.

Postat av: ida

Nej, ja kan inte med sånt för 5 öre. Men du kan annars höra med min kompis madelene om hon kan hjälpa dig, hon är bra på sånt. http://www.madelenee.blogg.se heter hon.

Tack så mycket :P

2008-01-04 @ 15:22:53
URL: http://idaidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback