Hej igen ;)

Tänkte att ja skulle börja blogga lite igen :P


Eller det var rättare sagt Madde som TVINGAR mig. haha.




Ja... Vet inte vad ja ska skriva om då men.. Idag iaf har ja vart med Madde å Gila ut på "stan", fast Gila övningskörde med sin körskola undertiden ja å Madde var inne på Annes. Ja köpte mig en svart nagellack, brukar ha rätt ljusa naglar annars, men tänkte att det kunde va skoj med nått annat nån gång :P
Efter att Gila vart klar med körningen drog vi till telehuset och fika, gött som fan. Sen till domus där ja köpte en ljusare brun utan sol. Denna kan ja använda iaf, det kunde ja inte med min förra, den var ALLDELES för mörk för min hy :P Köpte denna nu, typ den iaf.. 
. Nån som vet om den är bra? :P



Får la se hur den funkar iaf. Bara ja inte får fula fläckar så är ja nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

yes, fortsätt blogga nu ;)

Postat av: ida

haha, det ska ja göra om ja kommer ihåg det ;)

2008-01-03 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback