Körkort

Är inte alls länge kvar till jag är 18 och får ta körkort, något som jag har längtat efter i hela mitt liv. Jag har alltid sagt att när ja blir 18 ska ja ta körkort direkt, eftersom ja var mycket med min kusin när ja va liten så är ja uppväxt med mina morbröder som är väldigt bilintresserade så ja har alltid gillat att åkt bil och vart med å sladdat och åkt så fort som möjligt å köra bil, nått ja verkligen gillar :)

Och när ja va liten satt ja å morfar alltid å prata om när ja blir 18 så ja kunde få köra själv :) På tal om morfar så tog han sitt körkort den 8 januari 1946 :) haha.


image136Sitter å försöker med den satans teorin nu, men det går inte så bra,måste kolla i boken mycket. Men jag har ju inte läst genom den nått så det är inte så konsigt ;) Klarade godkänt på första fasen ja gjorde, är inte klar med den andra än. haha :)

Tack Madds för lånet av skivan :)


Nej, nu ska ja fortsätta med den jävla stoppsträckan, är fråga om den nu :P haha.

Byee

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hellre stoppsträcka, än bromssträcka ;)

Postat av: ida

Allt är lika skit :P

2008-01-13 @ 21:14:58
URL: http://idaidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback