Lördag

Efter ett X antal sms så vaknade jag till slut. Blev så ja halvvaknade å somna om men sen kom dom så tätt så ja vakna. Var nog gött å komma upp i tid (jämt innan 2) så man hinner med å göra lite grejer. Har prov som ja måste träna på, ÅNGEST! Vill inte börja skolan igen!

Måste nog börja tänka på å vända rätt dygnen igen också.. Bläääääää :P

Men men..

Idag tänkte ja att ja skulle fixa mina naglar, vill inte att dom ska gå av när dom har börjat blivit långa igen. Fast de håller sig nog inte länge eftersom jag är målvakt..

Ska testa å göra fransk manikyr, har inte blivit så bra de andra gångerna som ja har gjort det men nu ska det bli bra ;)
Vill inte måla dom i nån mörk färg nu när ja har "långa" för då ser det ut som häxnaglar tycker ja :P haha.

Aja. Skit samma.

Ska nog gå ner nu å äta frukost sen hoppa in i duschen.

Ikväll blire hem till Sandra med flickorna :)

Ciaoooooo


Kommentarer
Postat av: Madelene

jaa, vill man ha mörka naglar ska dom va korta. det tycker jag också! :P.
jag vill åka pulka ikväll jag! haha :P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback