Min dag

Började med att slita sig upp ur sängen kvart över 7. Plattade håret innan ja la mig så ja hann bra å bli klar, haha.

Hade det efterlängtade geografi provet idag. Gick bättre än förra gången så nu hoppas jag på G iaf! :D
Jobbade inte bra idag på geografilektionen som vi borde ha gjort, satt i kortidoren å prata med folk istället. Inte bra, inte bra.

Efter skolan bestämmde ja, Madde å Gila oss för å gå ut å äta. Så vi gick till Värmullen för ovanlighetensskull å åt :) Denna gång smaka inte osten apa iaf som tur var. Satt kvar där ett bra tag å prata å kollade på tvn. haha :)

image131
                                               You are amazing ♥

Var väldigt trevligt :)

Sen drog ja å Gila hem till mig, hon skulle först bara lägga in ett skolarbete men hon blev att kvar ett bra tag. Haha. La in låtar på hennes mp3 å grejer. Sen vid 9 tiden drog vi till Filmis, skulle köpa aftonbladet åt Lena (Gilas mamma) men den var slut så det blev bara tvtidningen. Kul å veta va? ;)

Riktigt härligt å ta en kvällspromenad genom Hagfors;) haha. Va räknade vi ut.? 5 kvarter å gå, haha!

Mycket skratt idag!

Måste skriva nått kul Gila sa.

Ja satt å lät som Kate i Titanic när hon säger: "Come back, come back" men en hes pipig röst. Och Gila kunde inte komma på vilken flm det var ifrån. Hon fick bara fram "Not another teen movie" hahha. Så fel man kan ha! haha. Tog ett tag innan hon kom på de ;)


Nu ska ja ner å duscha sen till sängs, har en timme sovmorgon imorrn, LYCKA ;)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Madelene

sweetie! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback