Det spelar ingen roll ..

image168



Nej, det spelar verkligen ingen roll hur mycket jag än försöker och kollar på när andra spelar gitarr. Jag kan det inte ändå! Ja har försökt i hur många år som helst och det blir inge bättre..
Ja har suttit här nu en stund och kollat på youtube när en tjej spela samma låt som ja försöker med och försöker spela samtidigt som henne men det går INTE! Ja blir galen!!

Att spela gitarr är verkligen inte min grej. Men nån vacker dag ska ja fan klara det! Ja å Sandra ska ta gitarrkväll nån dag så hon ska lära mig :)

Det låter så himla tråkigt när ja spelar för ja slår bara ner ner ner så alla låtar låter lika. Ahhhhhhhhhh! Vet inte hur jag ska göra så det låter som det ska..

Aja.. Ska prova en gång till .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback