Hej

Johanna här:) Har fått i uppgift att skriva lite i min lilleplutts blogg. Vi har engelska nu men vem orkar jobba en fredag? Som ni kanske har märkt så har ju Ida fyllt år och för er som inte vet så har jag också gjort det, vi är nämligen BB-kompisar:P På lördag så kommer våra små änglar och firar oss:) Vi hoppas såklart på en trevlig kväll med många glada skratt opch kanske nått paket;)
Nu kommer lite information:
Malin är en bajs
Ida vill ha sommar
Malin  jobbar inte
Jag ska nog aldrig skaffa mig blogg
Ida tycker att jagf skriver mycket
Ida sjunger inte så fint som hon tror
Jag är hungrig
Ida vill ut och resa
Malin vill inte gifta sig med Linnéa

Nej nu får det räcka. Ha det bra allihop och vem vet jag kanske kommer tillbaka:P

Puss Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

TÖNT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback