Hola

?Que tal? Tiemos español. Men jag är ju inte så bra på det så vi kör lite svenska ist. Johanna är här igen. Såg att det inte var så många som hade läst mitt förra inlägg. Blir lite ledsen i ögat då. Men men livet är inte rättvist jämt. Jag håller på att svälta ihjäl och Malin försöker döda mig. Men men det är sånt man får leva med. Nu har jag 2 lektioner sen lunch och sen en lektion till sen slutar jag!!!HELG!!!! Stackars Ida får vara här till 4 hon. Mohaha. När jag slutat så ska jag dra till körskolan och försöka klara fasC. Sen ska jag hem och försöka träna på svenskan. Lycka till johanna det kommer att gå bra:PNej nu ska vi nog dra in på entrevista och försöka leka pluggisar, som Sandra också gör på tal om golf. Hon har håltimme men hade fullt i sånna här smarta naturgrejer med sig. Nej. hasta la vista! 

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback