Sista dagen ...

Idag är det sista dagen på lovet och jag har jättemycket skolarbete som ja borde ha gjort under lovet mend det har ju inte jag orkat med å gjort. Så idag blire å göra allt, eller iaf testa å göra liiiite iaf ;)

Och idag är det sista dagen som ja är omyndig också, imorrn fyller jag 18 år. Det känns både gött och inte, åldersnoja. haha. I mitt huvud är jag fortfarande 16 år så det är ju förvirrande, konsigt, ja vet. haha. men men,
Gött att bli 18 så man får göra lite som man vill å komma in på mer ställen å dricka i barer å köpa cigg ;) mohaha.


Nej, nu ska ja leta upp papper till en uppsats så ja kan börja skriva den. Kul eller itne.


Ha de bra!



(Jag när jag var 16, inte stor skillnad men ja var blondare där iaf :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback